Навчально-методична проблема училища:
Мотиваційний компонент організації освітньої діяльності для успішної соціалізації особистості здобувача освіти.
Основна мета діяльності:
Створення професійного інформаційного та освітньо-методичного середовища, впровадження сучасних освітніх інноваційних технологій в освітній процес, забезпечення умов для професійного та морального зростання.
Центри методичної роботи:
– педагогічна рада;
– навчально-методична рада;
– методичний кабінет;
– методичні комісії;
– циклова комісія.
Завдання методичної роботи:
Керівництво і педагогічний колектив перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів вирішення проблеми підготовки спеціалістів, нестандартних підходів до організації науково-методичної роботи.
В училищі функціонує методичний кабінет, в якому зібрано зразки навчальної документації, навчально-методичні комплекти, методичні розробки окремих занять, виховних годин, матеріали з узагальнення досвіду навчально-методичної роботи кращих педагогів. Підібрано матеріали та нормативна база для організації атестації та підвищення кваліфікації педагогічного колективу.
Методична робота у КЗ «Чернігівське ВПУ» вибудовується відповідно до принципів системності, послідовності, охоплює педагогів різними формами методичної роботи – груповими, індивідуальними. При організації методичної роботи враховується, що педагогічна наука не стоїть на місці, відбуваються постійні зміни в обґрунтуванні методик, технологій, методів і прийомів навчання, які потребують уваги тих, хто їх використовує.